Školní klima jako součást analýzy podmínek školy (ZŠ a MŠ Loděnice) – Mgr. Martina Partlová
Mgr. Martina Partlová
Diplomová práce
Školní klima jako součást analýzy podmínek školy (ZŠ a MŠ Loděnice)
School climat as a part of analysis of school environment (elementary and pre-school - kindergarden Loděnice)
Anotace:
PARTLOVÁ, Martina. Školní klima jako součást analýzy podmínek školy (ZŠ a MŠ Loděnice): diplomová práce. Brno : Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra pedagogiky, 2007. 83 l., 5 l. příl. Vedoucí diplomové práce PhDr. Hana Filová. Práce zkoumá vztahy žáků a rodičů ke klimatu současné základní školy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány faktory, které se podílejí …víceAbstract:
PARTLOVA, Martina. School climat as a part of analysis of school environment (elementary and pre-school – kindergarden Loděnice). Brno: Masaryk University, Educational fakulty, Pedagogy department, 2007. 83 1, 5 1. Dissertation lead: Hana Fialova, PhD. This dissertation explores the relationships between students and patente in the environment of today’s elementary schools. The dissertation is divided …víceKlíčová slova
Klíčová slova školní klima učitel jako spolutvůrce klimatu žák jako spolutvůrce klimatu rodina vzájemné vztahy spokojenost náročnost. Key words school environment the teacher as a contributor to the environment the student as a contributor to the environment family mutual relationships contentment severity. Klíčová slova náročnost.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v5u5y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Assessing the relationship between land ownership, credit accessibility and cooperative memberships on cocoa yield: A case study of the Ahafo Ano South-West District, Ghana
Evans Twum Abrokwah -
Vnímání klimatu třídy z perspektivy dětí mladšího školního věku a jejich pedagogů
Darina Manduchová -
Situace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v klimatu třídy
Lucie LEHOVCOVÁ -
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková