Martin Holeček

Master's thesis

Analýza marketingového prostředí města Hradec Králové

Analyse of marketing enviroment of town Hradec Králové
Abstract:
Práce se zabývá analýzou marketingového prostředí města Hradec Králové. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku PR a komunikace ve státní samosprávě, komunikačnímu procesu, partnerům a nástrojům. Metodou vlastního dotazníkového šetření jsou získány základní informace, jejichž zpracování poskytlo celou řadu výsledků, které napomohou při tvorbě komunikační strategie města. Zvláštní pozornost …more
Abstract:
The work deals with the analysis of the marketing environment of Hradec Kralove municipality. The teoretical part is devoted to the field of public relations and communication in public administration, the communication process, partners and tools. The basic data were collected by questionnaire survey, and provide results which help in creating the communication strategy of the municipality. Particular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2010
  • Supervisor: Zbyněk Pitra
  • Reader: Marcela Sokolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv