Zdeněk Palán

Master's thesis

Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu

Analysis of tea market in Czech Republic by retail audit
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je komplexní analýza čajového trhu v České republice z pohledu velikosti a vývoje trhu, segmentace trhu dle typů čaje, hlavních výrobců, značek a jejich tržních podílů, významnosti jednotlivých prodejních kanálů, regionů a konkrétních řetězců s cílem zanalyzovat zejména jejich odlišnosti a specifika.
Abstract:
The aim of my master's thesis is komplex analysis of tea market in Czech Republic in terms of market size and development, market segmentation by types of tea, main manufacturers, brands and their market shares, importance of channels, regions and retailers to analyse especially their differences and specifics.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2011
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Simona Matějičná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28967