Zdeněk Palán

Diplomová práce

Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu

Analysis of tea market in Czech Republic by retail audit
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je komplexní analýza čajového trhu v České republice z pohledu velikosti a vývoje trhu, segmentace trhu dle typů čaje, hlavních výrobců, značek a jejich tržních podílů, významnosti jednotlivých prodejních kanálů, regionů a konkrétních řetězců s cílem zanalyzovat zejména jejich odlišnosti a specifika.
Abstract:
The aim of my master's thesis is komplex analysis of tea market in Czech Republic in terms of market size and development, market segmentation by types of tea, main manufacturers, brands and their market shares, importance of channels, regions and retailers to analyse especially their differences and specifics.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Simona Matějičná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28967