Nikola ŠKRLETOVÁ

Master's thesis

Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně

Mutual position of straight lines in teaching mathematics for first stage.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracovat sbírku úloh k tématu vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně. Teoretická část popisuje základní pojmy, teoretické poznatky o vzájemné poloze přímek v rovině a prostoru. Práce dále popisuje zařazení učiva do matematiky 1. stupně. Důležitá část práce je sbírka věnovaná orientaci v základních geometrických pojmech pomocí kineze, manipulace s předměty, práce …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to develop a collection of tasks to the topic relative position of the lines in teaching mathematics on primary education level. The theoretical part describes the basic concepts, theoretical knowledge of the relative position of the lines on a plane and space. The work also describes the inclusion of mathematics curriculum in first grade. The important part is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠKRLETOVÁ, Nikola. Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/