Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně – Nikola ŠKRLETOVÁ
Nikola ŠKRLETOVÁ
Master's thesis
Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně
Mutual position of straight lines in teaching mathematics for first stage.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracovat sbírku úloh k tématu vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně. Teoretická část popisuje základní pojmy, teoretické poznatky o vzájemné poloze přímek v rovině a prostoru. Práce dále popisuje zařazení učiva do matematiky 1. stupně. Důležitá část práce je sbírka věnovaná orientaci v základních geometrických pojmech pomocí kineze, manipulace s předměty, práce …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to develop a collection of tasks to the topic relative position of the lines in teaching mathematics on primary education level. The theoretical part describes the basic concepts, theoretical knowledge of the relative position of the lines on a plane and space. The work also describes the inclusion of mathematics curriculum in first grade. The important part is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKRLETOVÁ, Nikola. Vzájemná poloha přímek v učivu matematiky 1. stupně. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Geometrie v projektové výuce na 1. stupni ZŠ
Klára Šerá -
Matematika, Geometrie a Origami
Patrik PEŠKA -
Polohové vlastnosti prostorových útvarů. Sbírka řešených úloh ze syntetické geometrie v prostoru.
Jan LASÁK -
Interference českých mluvčích ve výuce ruštiny jako cizího jazyka (úroveň A2, rovina gramatická)
Adéla Slezáková -
Pragmatická jazyková rovina dětí před nástupem povinné školní docházky
Eva Minářová -
Pragmatická jazyková rovina dětí běžné mateřské školy
Lucie Šnoblová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické
Tomáš Procházka