Analýza návštěvnosti retailových obchodů se sportovním zbožím – Alžběta Minaříková
Alžběta Minaříková
Master's thesis
Analýza návštěvnosti retailových obchodů se sportovním zbožím
Analysis of traffic inretail stores with sporting goods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současným trendem poklesu návštěvnosti retailových obchodů se sportovním zbožím kvůli vzrůstajícímu vlivu ecommerce. Narůstající trend nakupování online se netýká pouze sportovního zboží, avšak je patrný ve všech odvětvích. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny relevantní pojmy, které jsou klíčové k objasnění …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the current trend of decreasing traffic in retail stores with sporting goods due to the increasing influenceof e-commerce. The increasing trend of online shopping isnot present only insporting industry, but it is evident inall industries. Thethesis is divided into three parts – theoretical, methodological and practical. The theoretical part defines the relevant terms thatare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78654
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78654
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
Kristýna Phamová -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart