Analýza návštěvnosti retailových obchodů se sportovním zbožím – Alžběta Minaříková
Alžběta Minaříková
Diplomová práce
Analýza návštěvnosti retailových obchodů se sportovním zbožím
Analysis of traffic inretail stores with sporting goods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současným trendem poklesu návštěvnosti retailových obchodů se sportovním zbožím kvůli vzrůstajícímu vlivu ecommerce. Narůstající trend nakupování online se netýká pouze sportovního zboží, avšak je patrný ve všech odvětvích. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny relevantní pojmy, které jsou klíčové k objasnění …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the current trend of decreasing traffic in retail stores with sporting goods due to the increasing influenceof e-commerce. The increasing trend of online shopping isnot present only insporting industry, but it is evident inall industries. Thethesis is divided into three parts – theoretical, methodological and practical. The theoretical part defines the relevant terms thatare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78654
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
Kristýna Phamová -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Thinking small for the benefit of many: supporting retail SMEs in the process of internationalisation within the EU
Quinten Ruben Helwig -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva