Analýza marketingové komunikace autoškoly – Lucie Moťková
Lucie Moťková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace autoškoly
Marketing Communication Analysis of Driving School
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace autoškoly a na základě marketingového výzkumu pak i sestavení návrhů a doporučení k odstranění možných nedostatků marketingové komunikace. V teoretické části práce je popsána charakteristika autoškoly a jejího marketingového prostředí, následně jsou sepsána teoretická východiska jak pro samotnou marketingovou komunikaci …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing communication of driving school. Based on the results of marketing research there are formed proposals and recommendations for eliminating shortcomings of marketing communications. The characteristics of the driving school and corresponding marketing environment are described in the theoretical part, so as the theoretical basis for the marketing communications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106968
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Petr Baránek
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová