Marketingová strategie hotelu Demínka Palace – Anastasia Negrilova
Anastasia Negrilova
Bachelor's thesis
Marketingová strategie hotelu Demínka Palace
Abstract:
NEGRILOVA, Anastasia. Marketingová strategie hotelu Demínka Palace. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 55 s. Bakalářská práce „Marketingová strategie hotelu Demínka Palace” se zabývá problematikou marketingové strategie vybraného hotelu. Teoretická část je věnována vlastnostem hotelových služeb a popisuje marketingové pojmy. Vysvětluje pojmy – marketingový mix, jeho jednotlivé složky …moreAbstract:
The Bachelor’s Thesis "Marketing Strategy of the hotel Demínka Palace" deals with the issues of marketing strategy of the chosen hotel. The theoretical part is focused on hotel services, characteristics and the marketing concepts are described. The concepts of marketing mix and its components are explained; the PEST and SWOT analyses are described. The goal of this thesis is to evaluate the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7588/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: Ing. Zbyněk Vinš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová