Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku – Bc. Vít Procházka
Bc. Vít Procházka
Diplomová práce
Možnosti zvýšení prodeje u malého podniku
The possibility of increasing sales for small companies
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza stavu a představení konkrétních návrhů vedoucích ke zvýšení prodeje malého podniku ALFAMOBIL 1800, který se zabývá prodejem mobilních telefonů. Teoretická část seznamuje se základními pojmy, praktická část slouží jako podklad pro návrhovou část.Abstract:
The main subject of this thesis is to analyze the status and performance specific proposals aimed to increasing sales of small company ALFAMOBIL 1800, which is engaged of selling phones. The teoretical part introduces the basic concepts, the practical part is used as a basis for the proposoal part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/z2ne0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Jiří Michna, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Patrik Caithaml -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix mobilního operátora
Aleš Soukup -
Mobilní aplikace společnosti Media Channel, a.s. z pohledu marketingového mixu
Tereza Turková -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Analýza konkurenceschopnosti e-shopu v oblasti příslušenství pro mobilní telefony
Tomáš Ševčík