Strategické řízení v malých podnicích v oblasti služeb – Ing. Monika MAŘÍKOVÁ
Ing. Monika MAŘÍKOVÁ
Disertační práce
Strategické řízení v malých podnicích v oblasti služeb
Anotace:
Cílem disertační práce bylo specifikovat a vymezit strategické řízení v malých podnicích v oblasti sluţeb. Na základě zjištěných informací stanovit úroveň strategického řízení u malých podniků poskytujících služby a navrhnout pro ně obecný model strategického řízení. Pro splnění cíle byla využita metoda dotazníkového šetření doplněná polostrukturovanými rozhovory se zástupci vedení podniků, využity …víceAbstract:
The aim of the dissertation was to specify and define the strategic management in small enterprises in the field of services. Based on the information gathered, determine the level of strategic management in small service enterprises and propose a general model of strategic management for them. The questionnaire survey method, accompanied by semi-structured interviews with representatives of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŘÍKOVÁ, Monika. Strategické řízení v malých podnicích v oblasti služeb. Č. Budějovice, 2018. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
Model strategického řízení pro deník Právo
Veronika Franková -
Model strategického řízení elektronického obchodu
Martina Janková -
Hodnocení výkonnosti vybrané firmy a návrh zavedení vybraného modelu strategického řízení
Tereza Stuchlíková -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová
Název
Vložil
Vloženo
Práva