Marketingová strategie střední školy – Bc. Jana Vacková
Bc. Jana Vacková
Diplomová práce
Marketingová strategie střední školy
High School Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie střední školy. Úvodní část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy a vybrané metody. Na základě provedených analýz současného stavu marketingu jsou vymezeny nedostatky a navržena nová marketingová strategie směřující ke zkvalitnění činnosti školy.Abstract:
This diploma thesis deals with the high school marketing strategy. The introductory part contains theoretical resources of this work, it explains the basic concepts and chosen methods. Based on the undertaken analysis of the contemporary state of the school marketing, the shortcomings are identified and new marketing strategy, aimed at improving school performance, is proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fpcj1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Roman Věžník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář