Bc. Jana Vacková
Master's thesis
Marketingová strategie střední školy
High School Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie střední školy. Úvodní část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy a vybrané metody. Na základě provedených analýz současného stavu marketingu jsou vymezeny nedostatky a navržena nová marketingová strategie směřující ke zkvalitnění činnosti školy.Abstract:
This diploma thesis deals with the high school marketing strategy. The introductory part contains theoretical resources of this work, it explains the basic concepts and chosen methods. Based on the undertaken analysis of the contemporary state of the school marketing, the shortcomings are identified and new marketing strategy, aimed at improving school performance, is proposed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/fpcj1/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Roman Věžník
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi