Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru – Jana Žákovčíková
Jana Žákovčíková
Bachelor's thesis
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Internet advertisement from the point of view of the advertisement space provider
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů v oblasti internetové komunikace a jejich uplatněním v prostředí online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, v které se na základě poptávky klienta (zadavatele) obeznámíme s účinností a vyhodnocením zvolených reklamní kampaní. Cílem této práce je poukázat na skutečnost, že doby výsadního postavení nákupu standardní …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with new trends in the field of Internet communication and its application in online marketing environment. Theoretical knowledges are used in the analytical part of the work, in which, on the basis of client (the entity) acquainted with the performance and evaluation of selected advertising campaigns. The aim of this paper is to highlight the fact that periods of prominent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9877/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Miloš Sobek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁKOVČÍKOVÁ, Jana. \textit{Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u752e7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Etika v online reklamě
Pavel Pfauser -
Etika v sociálních sítích
Gabriela Gogelová -
Etika online marketingu
Roman POLOK -
Informační etika a její dodržování v online prostředí
Libor Marek -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze