Finanční analýza za účelem ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD, a.s. – Aleksandre Petriashvili
Aleksandre Petriashvili
Diplomová práce
Finanční analýza za účelem ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD, a.s.
Financial analysis for the purpose to evaluate a company BERNARD Family brewery a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení finanční analýzy za účelem ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD, a. s. k 1/01/2015. Rodinný pivovar BERNARD, a. s. je podnikem malou historií, zabývající se výrobou piva. Diplomová práce je rozdělená na metodickou a praktickou části. V rámci metodické části bude popsáno základní východiska pro ocenění, základní postup při ocenění a bude představeno metody …víceAbstract:
The aim of following diploma's thesis is realization a financial analysis for the purpose to evaluate a company BERNARD Family brewery a.s. to 1/01/2015. The BERNARD Family brewery a.s. is a business with a short history, which deals with production of beer. The Diploma's thesis is divided into methodical and practical parts. The methodical part of the work will describe basic assumptions for the valuation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Jaroslava Holečková
- Oponent: Štěpánka Křečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Webový portál pro značkové prodejny Rodinného pivovaru Bernard a. s.
Kateřina Fialová -
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard a.s.
Viktoriia Toropova -
Finanční analýza Rodinného pivovaru Bernard, a.s. jako výchozí etapa pro tvorbu strategie firmy
Radek Pýcha -
Hodnocení vnímaní reklamních kampaní pivovaru Bernard
Petra Červená -
Analýza strategie Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Kateřina Paťhová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s.
Anna Racková