Obsahová a grafická analýza časopisů společnosti Ringier Axel Springer – Bc. Irena Mašková
Bc. Irena Mašková
Diplomová práce
Obsahová a grafická analýza časopisů společnosti Ringier Axel Springer
The content and graphical analysis journal of Ringier Axel Springer
Anotace:
Diplomová práce na téma: Grafická a obsahová stránka časopisů Ringier Axel Springer CZ se zaměřuje na kvalitu textů a na grafické zpracování jednotlivých titulů. Práce je rozdělena do 3 kategorií. Teoretická, praktická a návrhová. V první části krátce a stručně definuji základní pojmy, na které se u periodik zaměřuji. Současně ve zkratce představím historický vývoj vydavatelství a vysvětlím metody …víceAbstract:
Master’s dissertation: Graphic and content aspects of the Ringier Axel Springer CZ magazines (periodicals) is focused on the text quality and visual (graphic) processing of its individual titles. The thesis was divided into 3 categories. Theoretical, practical and suggestive. In the first part, I shortly and succinctly define the basic terms I Am using and concentrating on upon periodicals. Simultaneously …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6353/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠKOVÁ, Irena. \textit{Obsahová a grafická analýza časopisů společnosti Ringier Axel Springer}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7d9om/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Povolání: Grafik (Série publicistických rozhovorů pro časopis Reflex)
Martina Štefková Balášová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala