Cross-selling v prodejní politice firmy Tyrolit CEE k. s. – Bc. Dana Bošinová
Bc. Dana Bošinová
Diplomová práce
Cross-selling v prodejní politice firmy Tyrolit CEE k. s.
Cross-selling in sales policy of the company Tyrolit CEE k. s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá metodou cross-selling a její aplikací v rámci specifického brusného výrobního sortimentu. Cílem je analyzovat nástroje podpory prodeje u vybrané společnosti Tyrolit CEE a navrhnout případná doporučení ke zlepšení současné situace a zvýšení efektivity marketingových aktivit formou cross-sellingu. Metodikou práce bylo zvoleno dotazníkové šetření u skupiny respondentů, které …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the cross-selling method and their aplication at specific abrasive production range. The aim is analysis of sales promotion tools at the selected organization Tyrolit CEE and propose possibly recommendations to improve current situation and to increase effectiency of marketing activities through cross-selling. Methodology of diploma thesis was survey at distributors from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Cross-selling v prodejní politice firmy
Aneta Šimonová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková
Název
Vložil
Vloženo
Práva