Design jako nástroj konkurenceschopnosti – Adam Jirout
Adam Jirout
Bakalářská práce
Design jako nástroj konkurenceschopnosti
Anotace:
Hlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a merchandising. Následně bude analýza obalů nejdříve započata jejich obecnou historií. Poté bude následovat podrobnější zaměření na jednotlivá odvětví, kde budou zkoumány …víceAbstract:
The main focus of the bachelor thesis is the analysis of the development and trends of packaging. In the first part terms that are important for this bachelor thesis such as packaging design, circular economy and merchandising will be defined. Subsequently, the analysis will first begin with general history of packaging. This will be followed by a more detailed focus on individual sectors, where the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/u7gyv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Valorization of three gum polysaccharides in the synthesis of nanostructures and packaging films.
Abhilash Venkateshaiah -
Influence of packaging materials on celluliod objects
Marie Pavlíčková -
Multimodal analysis of toy packaging discourse
Martina ŠTEFKOVÁ -
The dilemma of sustainability and price: Young consumers' reasonings regarding Food packaging
Filip Laboutka -
Design of Invertor and its Packaging
Abhishek Vittalapura Rajanna -
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
Khanh Linh Nguyen -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková