Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu – Jana KULINOVÁ
Jana KULINOVÁ
Bakalářská práce
Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu
Beer tourism as a tourism product
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku pivního turismu v Čechách. V teoretické části je popsán cestovní ruch, specifické formy cestovního ruchu, základny pivovarnictví od počátku jeho vzniku až po současnost. Dále práce obsahuje pivní turistiku zaměřenou na západní Čechy. Blíže jsou pak představeny pivovary a minipivovary v Plzeňském a Karlovarském kraji. Empirická část obsahuje pět výzkumných otázek …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses the issue of beer tourism Czech Republic. In the theoretical part describes tourism, specific forms of tourism, the basics of brewing from the beginning of its inception to the present. The work also includes beer tourism focused on western Bohemia. Breweries and mini-breweries in the Pilsen and Karlovy Vary regions are introduced in more detail. The empirical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULINOVÁ, Jana. Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu
Jana KULINOVÁ -
Gastronomický turismus v České republice
Lukáš Pitelka -
Pivní turismus v České republice
Barbora Holanová -
Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích zariadení – vinárski a pivní turisti
Branislav Djobek -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová