Kristýna Tereková

Diplomová práce

Marketingová strategie zn. O´Neill

Marketing strategy of the O'Neill brand
Anotace:
Diplomová práce porovnává celoevropskou marketingovou strategii značky O'Neill a porovnává ji s jejím prováděním na území České Republiky. Hodnotí konkrétní rozdíly a vysvětluje jejich důvody, která dává do souvislostí. Její součástí je také porovnání provedeného celoevropského průzkumu s provedeným průzkumem v České Republice a charakterizuje jejich hlavní prvky. Jejím výsledkem jsou doporučení …více
Abstract:
The diploma thesis compares the pan-European marketing strategy of brand O'Neill and compares it with its implementation in the Czech Republic. Evaluates specific differences and explains their reasons, which correlates. It also includes a comparison made with the pan-European survey carried out research in the Czech Republic and describes their main features. It resulted in recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Pavel Hynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39101

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma