Marketingová strategie zn. O´Neill – Kristýna Tereková
Kristýna Tereková
Diplomová práce
Marketingová strategie zn. O´Neill
Marketing strategy of the O'Neill brand
Anotace:
Diplomová práce porovnává celoevropskou marketingovou strategii značky O'Neill a porovnává ji s jejím prováděním na území České Republiky. Hodnotí konkrétní rozdíly a vysvětluje jejich důvody, která dává do souvislostí. Její součástí je také porovnání provedeného celoevropského průzkumu s provedeným průzkumem v České Republice a charakterizuje jejich hlavní prvky. Jejím výsledkem jsou doporučení …víceAbstract:
The diploma thesis compares the pan-European marketing strategy of brand O'Neill and compares it with its implementation in the Czech Republic. Evaluates specific differences and explains their reasons, which correlates. It also includes a comparison made with the pan-European survey carried out research in the Czech Republic and describes their main features. It resulted in recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39101
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Pavel Hynek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39101
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Výzkum postavení značky O´Neill na českém retailovém trhu
Jitka Polachová