Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků – Ing. Kateřina Horálková
Ing. Kateřina Horálková
Master's thesis
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Socio-psychological aspects of the sale of limited edition products
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu sociálně-psychologických aspektů prodeje limitované edice výrobků. Práce je rozdělená do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V té první je analýza a zhodnocení pramenů a literatury, kde jsou vysvětleny pojmy jako luxusní zboží a limitovaná edice, což patří pod produkt jako takový. Další kapitoly se zaměřují na trh, konkrétně jeho pojetí a členění a také …moreAbstract:
The thesis is devoted to the topic of socio-psychological aspects of the sale of limited edition products. The work is divided in two parts - theoretical and practical. There is analysis and the evaluation of sources of literature for the first time where is explain concepts such as luxury goods and limited edition, which falls under the product. Other chapters focus on the market, namely the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mocu7/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh
Aleš Prát -
Trh s elektřinou a plynem v České republice
Jan Petrovič -
Uvedení privátní značky výrobků na trh
David Klar -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Martin Kilián