Analýza účinnosti marketingové komunikace na trhu klimatizací a vzduchotechniky – Barbora Šinková
Barbora Šinková
Bakalářská práce
Analýza účinnosti marketingové komunikace na trhu klimatizací a vzduchotechniky
Effectiveness Analysis of Marketing Communication in the Air Conditioning Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou účinnosti marketingové komunikace konkrétní společnosti působící na trhu s klimatizacemi a vzduchotechnikou. V teoretická části práce popisuji vnější a vnitřní prostředí společnosti, vysvětluji základní pojmy týkající se marketingové komunikace a zmiňuji další teoretické informace sloužící k vytváření závěrečných doporučení.Praktická část obsahuje metodiku výzkumu …víceAbstract:
This bachelor’s essay deals with the effectiveness analysis of communication mix of concrete organisation in the air conditioning market. In theoretical part of essay I describe external and internal surround of organisation, I explain the basic terms of communication mix and I mention others theoretical advices which tends to formulation of final recommendations.Practical part includes the methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73005
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza účinnosti marketingové komunikace na trhu klimatizací a vzduchotechniky}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7s340/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Open innovation as an effective tool for knowledge management of the company
Pavla Matulová -
Marketingová komunikace ve službách
Veronika Polívková -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Michaela Niklová -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova