The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé – Jan KOŽUŠNÍK
Jan KOŽUŠNÍK
Bachelor's thesis
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing research, especially on customers' satisfaction. Thesis is divided into theoretical part and analytical part. In the theoretical part are described some basic facts from the field of marketing research, particularly information related to the creation of the questionnaires. Furthermore, the theory is aimed on particular customer and his satisfaction …moreAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2011
Identifier:
23176
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŽUŠNÍK, Jan. \textit{The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/u7vnbr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŽUŠNÍK, Jan. The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb
Nikol Hartmann -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová