Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o. – Bc. Tomáš Baloc
Bc. Tomáš Baloc
Diplomová práce
Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.
The Internal Communication of Bosch Diesel s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen …víceAbstract:
This thesis is entitled "Internal communication of Bosch Diesel s.r.o." and its aim is to analyze current state of internal communication within the company and based on the results of the analysis suggest measures for improving of the internal communication. The theoretical part describes theoretical background from the area of communication and internal communication. Basic terms from the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Baloc, Tomáš. Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Revize a nastavení interní komunikace v mezinárodní společnosti
Dominika Vrecionová -
Návrh interní komunikace ve vybraném podniku
Natálie Vrbová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Efektivita interní komunikace v procesu náboru ve vybrané organizaci
Alžběta Kupčíková -
Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s.
Lucie Králíková -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák