Jan Loska

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu

Marketing Strategy Design for New Software Product Launch on the B2B Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu. Cílem práce je volba vhodných marketingových strategií a správné nastavení prvků marketingového mixu pro úspěšné uvedení a komercionalizaci softwaru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingové strategie, charakteristika …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy design for new software product launch on the B2B market. The aim of the work is to choose the appropriate marketing strategies and correctly set up the elements of the marketing mix to successfully launch and commercialise the software. The work is divided into theoretical and practical parts. The first part presents the theoretical backgrounds …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Lukáš Klapil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod