Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny – Mgr. Aleš SLADKÝ
Mgr. Aleš SLADKÝ
Doctoral thesis
Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny
Model lessons of popular music at the Czech grammar school from the point of view of the procedural aspect of the lesson structure
Abstract:
Disertační práce byla zaměřena na originální metody výuky populární hudby na českém gymnáziu. Úvodní část této publikace popisuje procedurální aspekty struktury vyučovací hodiny z metodického hlediska. Ve spise byla posléze analyzována aplikační část výukového procesu a byly nalezeny vhodné metody, jež naplňovaly její podstatu. Další část disertační práce byla věnována tématu populární hudby ve "Školním …moreAbstract:
This disertation is focused on how to teach popular music on the grammar school. The first part of this publication describes procedurals aspects of lesson structure. The autor analyzed application part of lesson from metodical point of view. He established which teaching methods can be included in the application part of lesson. The next part of the disertation is focused on the topic of popular music …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Prof. PhDr. MgA. Jan Vičar, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLADKÝ, Aleš. \textit{Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/u81tij/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLADKÝ, Aleš. Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny. Plzeň, 2023. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Music Theory and Pedagogy / Hudební teorie a pedagogika
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřských školách v Písku
Romana Kotalíková