Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny – Mgr. Aleš SLADKÝ
Mgr. Aleš SLADKÝ
Disertační práce
Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny
Model lessons of popular music at the Czech grammar school from the point of view of the procedural aspect of the lesson structure
Anotace:
Disertační práce byla zaměřena na originální metody výuky populární hudby na českém gymnáziu. Úvodní část této publikace popisuje procedurální aspekty struktury vyučovací hodiny z metodického hlediska. Ve spise byla posléze analyzována aplikační část výukového procesu a byly nalezeny vhodné metody, jež naplňovaly její podstatu. Další část disertační práce byla věnována tématu populární hudby ve "Školním …víceAbstract:
This disertation is focused on how to teach popular music on the grammar school. The first part of this publication describes procedurals aspects of lesson structure. The autor analyzed application part of lesson from metodical point of view. He established which teaching methods can be included in the application part of lesson. The next part of the disertation is focused on the topic of popular music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. MgA. Jan Vičar, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLADKÝ, Aleš. \textit{Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny}. Online. Disertační práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/u81tij/.
Jak správně citovat práci
SLADKÝ, Aleš. Modelové výukové jednotky populární hudby na českém gymnáziu z hlediska procesuálního aspektu struktury vyučovací hodiny. Plzeň, 2023. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Hudební teorie a pedagogika / Hudební teorie a pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřských školách v Písku
Romana Kotalíková -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová