Jana HANZLOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán moderního centra předškolního vzdělávání

The marketing plan of the modern center of preschool education
Anotace:
Cílem této práce je tvorba marketingového plánu moderního centra předškolního vzdělávání na základě analýzy tržního prostředí a dotazníkového šetření. Práce se zabývá v první části teoretickými poznatky z oblasti tvorby marketingového plánu a předškolního vzdělávání dětí. V praktické části je kromě analýzy tržního prostředí a dotazníkového šetření popsána tvorba marketingového plánu fiktivní firmy …více
Abstract:
The aim of this work is to create a marketing plan of modern centre of preschool education on the basis of an analysis of the market environment and evaluation of survey. The thesis works in the first part with the theoretical knowledge in the field of marketing plan and preschool education. The practical part shows besides the analysis of the market environment and the survey the creation of a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANZLOVÁ, Jana. Marketingový plán moderního centra předškolního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická