Jana HANZLOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový plán moderního centra předškolního vzdělávání

The marketing plan of the modern center of preschool education
Abstract:
Cílem této práce je tvorba marketingového plánu moderního centra předškolního vzdělávání na základě analýzy tržního prostředí a dotazníkového šetření. Práce se zabývá v první části teoretickými poznatky z oblasti tvorby marketingového plánu a předškolního vzdělávání dětí. V praktické části je kromě analýzy tržního prostředí a dotazníkového šetření popsána tvorba marketingového plánu fiktivní firmy …more
Abstract:
The aim of this work is to create a marketing plan of modern centre of preschool education on the basis of an analysis of the market environment and evaluation of survey. The thesis works in the first part with the theoretical knowledge in the field of marketing plan and preschool education. The practical part shows besides the analysis of the market environment and the survey the creation of a marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HANZLOVÁ, Jana. Marketingový plán moderního centra předškolního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická