Pavel Alexa

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané sportovní akce

Marketing strategy of the selected sport event
Abstract:
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategii vybrané sportovní akce „Těšínský Fortuna běh“. Cílem práce je zlepšení stávající marketingové strategie a navržení nové strategie, která povede ke zvýšení atraktivity závodu a zefektivní propagaci u české cílové skupiny. Práce se skládá ze tří částí. V první části je zpracována literární rešerše, kde jsou popsány teoretické poznatky sledované problematiky …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the selected sport event “Těšín Fortuna Run“. The aim of the thesis is better marketing strategies and proposed new strategies that will increase the attractiveness and efficiency of your Czech target group. The work consists of three photographs. The first part deals with the literary limitations, where the theoretical data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management