Možnosti využití keramické hlíny v základní škole speciální – Mgr. Dana Kadlecová
Mgr. Dana Kadlecová
Diplomová práce
Možnosti využití keramické hlíny v základní škole speciální
The possibility of using ceramic clay in elementary school special
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití keramické hlíny při edukaci žáků se středně těžkým mentálním postižení v základní škole speciální se zaměřením na projektovou výuku. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje problematiku mentálního postižením, druhá specifikuje současné pojetí vzdělávání a moderní vyučovací metody výuky v základní škole speciální. Kapitola …víceAbstract:
This thesis deals with the use of clay in the education of students with moderate mental disabilities in elementary school special with a focus on project teaching. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter defines the issue of mental disability, the second specifies the current concept of education and modern teaching methods of teaching in elementary school special. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gby2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zednářská estetika na liechtensteinské Lednici (animační program exkurze pro střední školy)
Dagmar Vránová -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ