Problematika začínající učitelky v MŠ – Mgr. Martina VRBOVÁ, DiS.
Mgr. Martina VRBOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Problematika začínající učitelky v MŠ
Problems starting teacher in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínající učitelky v mateřské škole. Je rozčleněna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola pojednává o profesi učitele z obecného hlediska. Je zde definován pojem učitel, uvedena typologizace učitelů podle druhu a stupně škol, ve kterých učitelé působí. V této kapitole je definován také pojem kvalifikace …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of the beginning teacher in kindergarten. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part contains four chapters. The first chapter deals with the teacher's profession in general terms. The term teacher is defined here, the typology of teachers according to the kind and level of schools in which the teachers work is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Simona Vyhnánková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRBOVÁ, Martina. Problematika začínající učitelky v MŠ. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Přípravné třídy na základní škole
Helena KALFÁŘOVÁ