Problematika začínající učitelky v MŠ – Mgr. Martina VRBOVÁ, DiS.
Mgr. Martina VRBOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Problematika začínající učitelky v MŠ
Problems starting teacher in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínající učitelky v mateřské škole. Je rozčleněna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola pojednává o profesi učitele z obecného hlediska. Je zde definován pojem učitel, uvedena typologizace učitelů podle druhu a stupně škol, ve kterých učitelé působí. V této kapitole je definován také pojem kvalifikace …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of the beginning teacher in kindergarten. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part contains four chapters. The first chapter deals with the teacher's profession in general terms. The term teacher is defined here, the typology of teachers according to the kind and level of schools in which the teachers work is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Simona Vyhnánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBOVÁ, Martina. Problematika začínající učitelky v MŠ. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Přípravné třídy na základní škole
Helena KALFÁŘOVÁ