Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok – Bc. Anna HORÁKOVÁ
Bc. Anna HORÁKOVÁ
Master's thesis
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Cognitive, social and emotional competencies development of preschool children using the Second Step Program
Abstract:
Magisterská diplomová práce, jejímž zaměřením je rozvoj kognitivních a sociálně-emocionálních kompetencí v předškolním věku. Prostor je věnován sociálně-emocionálnímu učení, charakteristice předškolního věku, předškolnímu vzdělávání a programu Druhý krok. Výzkumným problémem této práce je zvyšování kognitivních a sociálně-emocionálních kompetencí pomocí preventivního programu Druhý krok v českých mateřských …moreAbstract:
This Master's thesis, focuses on the development of cognitive and socio-emotional competences at pre-school age. The scope of the thesis is devoted to socio-emotional learning at pre-school age within pre-school education, and the "Second Step" program. The research problem of this work is to increase the cognitive and socio-emotional competences using the "Second Step" preventive program in Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Anna. \textit{Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/u8au30/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Anna. Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights