Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež – Lucie PĚŠKOVÁ
Lucie PĚŠKOVÁ
Bakalářská práce
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež" je rozborem vybraného vzorku reklamních sdělení z časopisu Bravo Girl! zacíleného na mladé dívky. Metodou využitou v této práci je sémiotická analýza vycházející především z textů Rolanda Barthese. Práce je pomyslně rozdělena do dvou částí, v teoretické části vysvětluji základní pojmy, se kterými sémiotika …víceAbstract:
The assigned bachelor thesis named "The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth" is an analysis of a sample of advertisements from the magazine Bravo Girl! focused on young girls. The method utilized in this work is based primarily on semiotic analysis explained in texts by Roland Barthes. The work is imaginary divided into two parts; the theoretical section explains the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Šimůnek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PĚŠKOVÁ, Lucie. \textit{Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/u8b1ka/.
Jak správně citovat práci
PĚŠKOVÁ, Lucie. Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / AJu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Časopisy pro děti a mládež v letech 1988 a 2008.Ideologie a propaganda, reklama a marketing
Jiří ONDRÁŠEK -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Vliv sociálních sítí na Generaci Z a Generaci Alpha
Denisa Čadová -
1. Teoretická část: Skrytá symbolika v historii, současnosti, semiotika, specifické znakové systémy 2. Praktická část: Alternativní vizuální styl humanitární organizace a vizuální styl uzpůsobený pro situace a oblasti jejího působení
Filip DANEŠ -
Sémiotika květin v impresionistické malbě: Studie o estetice
Eliška Slámová -
Sémiotika v marketingové komunikaci
Pavla Reslová -
Sémiotika a literární teorie
Petr Marvan
Název
Vložil
Vloženo
Práva