Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež – Lucie PĚŠKOVÁ
Lucie PĚŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež" je rozborem vybraného vzorku reklamních sdělení z časopisu Bravo Girl! zacíleného na mladé dívky. Metodou využitou v této práci je sémiotická analýza vycházející především z textů Rolanda Barthese. Práce je pomyslně rozdělena do dvou částí, v teoretické části vysvětluji základní pojmy, se kterými sémiotika …moreAbstract:
The assigned bachelor thesis named "The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth" is an analysis of a sample of advertisements from the magazine Bravo Girl! focused on young girls. The method utilized in this work is based primarily on semiotic analysis explained in texts by Roland Barthes. The work is imaginary divided into two parts; the theoretical section explains the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Šimůnek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PĚŠKOVÁ, Lucie. \textit{Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/u8b1ka/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PĚŠKOVÁ, Lucie. Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / AJu-SVu
Theses on a related topic
-
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Časopisy pro děti a mládež v letech 1988 a 2008.Ideologie a propaganda, reklama a marketing
Jiří ONDRÁŠEK -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Vliv sociálních sítí na Generaci Z a Generaci Alpha
Denisa Čadová -
1. Teoretická část: Skrytá symbolika v historii, současnosti, semiotika, specifické znakové systémy 2. Praktická část: Alternativní vizuální styl humanitární organizace a vizuální styl uzpůsobený pro situace a oblasti jejího působení
Filip DANEŠ -
Sémiotika květin v impresionistické malbě: Studie o estetice
Eliška Slámová -
Sémiotika v marketingové komunikaci
Pavla Reslová -
Hudební sémiotika v mediální praxi a její společenský význam
Zuzana Mašková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights