Integrace praktických zkušeností do plánování, týmové práce a vedení ve školství – Ing. Miroslav Malý
Ing. Miroslav Malý
absolventská práce studenta CŽV
Integrace praktických zkušeností do plánování, týmové práce a vedení ve školství
Integration of practical experiences into planning, teamwork, and leadership in education
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na problematiku integrace praktických zkušeností do plánování, týmové práce a vedení ve školství. Cílem je zkoumat význam praktic-kých zkušeností pro profesní rozvoj pedagogů a jejich vliv na kvalitu výuky a vedení školních týmů. Práce se opírá o literární rešerše, která zkoumá různé přístupy k integraci praktických zkušeností do školského prostředí a analyzuje jejich …víceAbstract:
This final thesis focuses on the integration of practical experiences into planning, teamwork, and leadership in education. The aim is to examine the significance of practical experiences for the professional development of educators and their impact on the quality of teaching and leadership within school teams. The thesis relies on a literature review that explores various approaches to integrating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÝ, Miroslav. \textit{Integrace praktických zkušeností do plánování, týmové práce a~vedení ve školství}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/u8g7e5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Možnosti participativního rozpočtování a praktické zkušenosti
Katarína Babincová -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Praktické zkušenosti farmářů s regenerativním zemědělstvím
Kateřina Tichá -
Implementation of a new pilot application for the Smart City initiative
Jan Poštulka -
Analytical tool to support Smart City implementation
Peter Šípoš -
Návrh a implementace interního dashboardu pro IT tým ve farmaceutické společnosti
Diana Sharapova -
Implementace metod průmyslového inženýrství v Centru projektové podpory VŠB TU Ostrava
Barbora Dvořáková