Vnitrofiremní komunikace a její vliv na zákazníky – Bc. Helena Kasalová
Bc. Helena Kasalová
Bakalářská práce
Vnitrofiremní komunikace a její vliv na zákazníky
Intradepartmental communication and influence on the customers
Anotace:
V bakalářské práci objasním aktuálnost komunikačních cest, jak v reálném životě, tak i na pracovišti. Vzhledem k neustálému pokroku technologických zařízení v rámci komunikace se však základní komunikační znalosti člověka jako takového nemění. Mobilní telefon, e-mail a jiné jsou jen nástroje, které využíváme k rychlejší domluvě. Cílem mé práce je objasnit, jak využívat kombinaci mezilidské komunikace …víceAbstract:
The bachelor’s thesis explains the topicality of communication channels both in real life and at the workplace. With regards to continuing advances in technology equipment within the frame of communications, the basic communication skills of a man do not substantially change. A mobile phone, e-mail, etc., are just communication tools used for faster communication. The aim of my bachelor’s thesis is …víceKlíčová slova
Komunikace vnitrofiremní komunikace proxemika modely komunikace typy osobností interní nástroje komunikace asertivita komunikační mix zaměstnanec bariéry komunikace.Communications intradepartmental communication proxemics communication models types of personalities internal tools of communication assertive communication communication mix employee barriers in communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ccky4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
La communication d´entreprise: PSA Peugeot Citroën Slovakia
Anna RUMANČÍKOVÁ -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Petra Podařilová Havlíčková -
Zmapování spokojenosti zaměstnanců s efektivitou komunikace v organizaci
Marie Uhrová