Vnitrofiremní komunikace a její vliv na zákazníky – Bc. Helena Kasalová
Bc. Helena Kasalová
Bachelor's thesis
Vnitrofiremní komunikace a její vliv na zákazníky
Intradepartmental communication and influence on the customers
Abstract:
V bakalářské práci objasním aktuálnost komunikačních cest, jak v reálném životě, tak i na pracovišti. Vzhledem k neustálému pokroku technologických zařízení v rámci komunikace se však základní komunikační znalosti člověka jako takového nemění. Mobilní telefon, e-mail a jiné jsou jen nástroje, které využíváme k rychlejší domluvě. Cílem mé práce je objasnit, jak využívat kombinaci mezilidské komunikace …moreAbstract:
The bachelor’s thesis explains the topicality of communication channels both in real life and at the workplace. With regards to continuing advances in technology equipment within the frame of communications, the basic communication skills of a man do not substantially change. A mobile phone, e-mail, etc., are just communication tools used for faster communication. The aim of my bachelor’s thesis is …moreKeywords
Komunikace vnitrofiremní komunikace proxemika modely komunikace typy osobností interní nástroje komunikace asertivita komunikační mix zaměstnanec bariéry komunikace.Communications intradepartmental communication proxemics communication models types of personalities internal tools of communication assertive communication communication mix employee barriers in communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ccky4/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
La communication d´entreprise: PSA Peugeot Citroën Slovakia
Anna RUMANČÍKOVÁ -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Petra Podařilová Havlíčková -
Zmapování spokojenosti zaměstnanců s efektivitou komunikace v organizaci
Marie Uhrová -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL