Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy – Barbora Skálová
Barbora Skálová
Bachelor's thesis
Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy
Application of the STEAM concept in the conditions of kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá konceptem STEAM a zejména pak jeho aplikací v prostředí mateřské školy. Cílem první části bakalářské práce je teoreticky vymezit koncept STEAM a zařadit jej do přírodovědného vzdělávání. V rámci přírodovědného vzdělávání můžeme volit z různých koncepcí. Jednou z těchto koncepcí je badatelsky orientované vzdělávání, v rámci kterého, pak lze využívat různé strategie, jako je …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the concept STEAM and especially its application in the kindergarten environment. The aim of the first part of the bachelor thesis is to theoretically define the concept STEAM and iclude it in science education. Within science education, we can choose form various concepts. One of these concepts is inquiry based education, in which we can use different strategies, such as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skálová, Barbora. Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
ICT podpora v badatelsky orientovaném vzdělávání matematice na 2. stupni základních škol.
Jacob MÍLEK -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Renata Lukášová -
Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Alena Staňková -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková