Anna KHARAMAN

Bachelor's thesis

Communication strategies: English version of websites of logistics providers

Communication strategies: English version of websites of logistics providers
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and analyze communication strategies of promotional texts published on the Internet by logistics providers. The corpus used for the analysis consists of texts from the so called sections "About Us" on the company's websites.The theoretical part of the thesis describes the advertising discourse, its participants and relationship between them. Further it …more
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačních strategií používaných v propagačních textech zveřejněných na internetu společnostmi, které nabízejí logistické služby. Korpus, který je použit ke studii, se skládá z textu z takzvané sekce "O Nás" z webových stránek firem. Teoretická část popisuje reklamní diskurz, jeho účastníky a vztah mezi nimi. Dále představuje a charakterizuje žánr …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lenka Kopečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KHARAMAN, Anna. Communication strategies: English version of websites of logistics providers. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta