Daniel Bedrníček

Bakalářská práce

Návrh a implementace počítačové hry v prostředí Unity a jazyku C#

Design and development of a game using Unity framework and C# language
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh a implementace hry ve vývojovém prostředí Unity za použití programovacího jazyka C#, zejména pak komponent nutných pro chod navrhované hry.Práce je určena mírně pokročilým vývojářům a programátorům zaměřených na vývoj herních aplikací. Je podkladem i pro vývoj simulací, které vyžadují použití rozsáhlého prostředí v enginech, které toto standardně neumožňují.Teoretická …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is design and development of a game using Unity engine and C# programming language, especially the components needed to develop suggested game.The thesis is addressed to lower-intermediate game developers and programmers interested in game development. It can be also useful for development of simulations that require using of vast areas, but are developed in engines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
  • Vedoucí: Zuzana Šedivá
  • Oponent: Jarmila Pavlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71927