Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu – Martina Kvasničková
Martina Kvasničková
Diplomová práce
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
The Willingness to Buy a Mobile Phone Depending on the User Product Reviews
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on smartphones and user product reviews. The purpose of the diploma thesis is to establish a link between user product reviews and their willingness to buy the product. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with consumer behavior, brands, willingness to buy a product and user product reviews. In the practical part there is a research demonstrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52037
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
An Ethical Evaluation of Artificial Intelligence in Higher Education: A User-Experience Approach
Kamila Steinbartová -
Návrh redesignu webu s využitím principů user experience
Monika Pazderová -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Uživatelské hodnocení kvality hledání
Ondrej Galčík -
Uživatelské hodnocení hodnotových měřítek školních atlasů světa
Jan ŠENKEŘÍK -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu
Iva Kmošková -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque