Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o. – Bc. Adam Kandráč
Bc. Adam Kandráč
Bakalářská práce
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Marketing mix of produkt in company Apostav s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalařské práce je popsat marketingový mix produktu ve firmě. Marketingový mix lze charakterizovat jako soubor taktických marketingových nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které podniku umožňují upravit nabídku podle potřeb zákazníků na cílovém trhu. Aby byl marketingový mix účinný měl by vhodně kombinovat všechny své složky tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta …víceAbstract:
The aim of my Bachleor workis to describe marketing mix. The marketing mix can be defined as set of tactical marketing instruments – product, price, distribution and communication policy that enables the enterprise to adapt its offer according to needs of customers on target market. For being effective, it should combine appropriately all its elements to grant client maximal value and to meet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fwghc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova