Martin ŠTARMAN

Bachelor's thesis

Výukový program pro předmět Počítačová grafika

The learning program for Computer Graphics Course
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření grafické aplikace v jazyce C# pro výuku předmětu Počítačová grafika. V úvodu práce jsou popsány algoritmy, které se využívají v počítačové grafice, od těch nejjednodušších, až po složitější. Vysvětlíme si jejich princip a vlastnosti. V další části si popíšeme návrh aplikace a její řešení. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky.
Abstract:
The aim of this bachelor?s thesis is to create graphical applications in C# language to be applied in teaching the Computer Graphics course. The introduction describes the algorithms, from the simplest to more complicated ones, which are used in the computer graphics. At first, their principles and characteristics are explained; then in the following section, the application design and its solution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Kuba

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTARMAN, Martin. Výukový program pro předmět Počítačová grafika. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Information Systems

Theses on a related topic