Martin ŠTARMAN

Bakalářská práce

Výukový program pro předmět Počítačová grafika

The learning program for Computer Graphics Course
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření grafické aplikace v jazyce C# pro výuku předmětu Počítačová grafika. V úvodu práce jsou popsány algoritmy, které se využívají v počítačové grafice, od těch nejjednodušších, až po složitější. Vysvětlíme si jejich princip a vlastnosti. V další části si popíšeme návrh aplikace a její řešení. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky.
Abstract:
The aim of this bachelor?s thesis is to create graphical applications in C# language to be applied in teaching the Computer Graphics course. The introduction describes the algorithms, from the simplest to more complicated ones, which are used in the computer graphics. At first, their principles and characteristics are explained; then in the following section, the application design and its solution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Kuba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTARMAN, Martin. Výukový program pro předmět Počítačová grafika. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy

Práce na příbuzné téma