Výukový program pro předmět Počítačová grafika – Martin ŠTARMAN
Martin ŠTARMAN
Bachelor's thesis
Výukový program pro předmět Počítačová grafika
The learning program for Computer Graphics Course
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření grafické aplikace v jazyce C# pro výuku předmětu Počítačová grafika. V úvodu práce jsou popsány algoritmy, které se využívají v počítačové grafice, od těch nejjednodušších, až po složitější. Vysvětlíme si jejich princip a vlastnosti. V další části si popíšeme návrh aplikace a její řešení. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky.Abstract:
The aim of this bachelor?s thesis is to create graphical applications in C# language to be applied in teaching the Computer Graphics course. The introduction describes the algorithms, from the simplest to more complicated ones, which are used in the computer graphics. At first, their principles and characteristics are explained; then in the following section, the application design and its solution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Pavel Kuba
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTARMAN, Martin. Výukový program pro předmět Počítačová grafika. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Information Systems
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmy vyplňování pro 3D rastr
Jan MRÓGALA -
Programová podpora výuky předmětu Počítačová grafika\nl{}
Kamil STOKLÁSKA