Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Anna Vocelová
Bc. Anna Vocelová
Master's thesis
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Úspěšná reklama by měla obsahovat dobrý nápad, který má šanci v současném množství reklamní tvorby vyniknout. Práce je věnována kreativitě, která je nezbytnou součástí vytvoření úspěšné reklamy. Cílem práce je prokázat do jaké míry je kreativita v reklamě významným faktorem, který ovlivní výsledné nákupní rozhodnutí a posílí afinitu ke značce. Pomocí případové studie společnosti T-Mobile analyzovat …moreAbstract:
Successful advertisement should contain a good idea that has a chance to stand out in the current amount of advertising. The work is devoted to creativity, which is an essential part of creating successful advertisement. The aim of the work is to demonstrate to what extent is creativity in advertising an important factor that affects the purchasing decision and enhances affinity for the brand. Using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vekoi/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele při nákupu výbraného druhu výrobku
Jan Brzák -
Marketingový mix vybraného podniku
Patrik Caithaml -
Marketingový mix mobilního operátora
Aleš Soukup -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová