Mgr. Iva Vondrová
Bakalářská práce
Sociálně emocionální učení
Social and emotional learning
Anotace:
Anotace: Vondrová, Iva: Sociálně emocionální učení, bakalářská práce. Brno: MU, 2008, 34 s. Školy by měly připravit současnou mládež na výzvy a možnosti, se kterými se děti setkají – měli by se z nich stát vzdělaní, zodpovědní a starostliví občané. Dobré školní vzdělávání se soustřeďuje nejen na akademické znalosti, ale také na sociální a emocionální rozvoj žáků. Program PATHS je ověřeným nástrojem …víceAbstract:
Abstract: Vondrova, Iva: Social and Emotional Education, bachelor’s thesis. Brno: MU, 2008, 34 p. Schools should prepare today’s youth for the challenges and opportunities they face – they should become knowledgable, responsible and caring citizens. Good school education concentrates not only on academic disciplines, it also focuses on childrens’ social and emotional development. PATHS has proved to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vq1s3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Povědomí pedagogů o sociálně-emocionálním učení
Markéta ZUBKOVÁ