Bc. Martin Horák
Diplomová práce
Státní spořící dluhopisy
State Savings Bonds
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou jednotlivých tranší a emisí českých spořících státních dluhopisů. První část práce je věnována rozboru průběhu a výsledků jednotlivých tranší spořících státních dluhopisů, druhá část se zabývá důvody vysokého zájmu investorů o spořící státní dluhopisy, ve třetí části je provedena analýza nákladů státu spojených s emisemi spořících státních dluhopisů.Abstract:
This thesis focuses on analysis of individual tranches and issues of Czech state savings bonds. The first part of this thesis describes the course and the results of indidual tranches of the state savings bonds. The second part investigates the reasons of high demand for the state savings bonds. The third part comprises an analysis of costs for the Czech state linked to the issuance of the state savings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ll101/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: doc. RNDr. Jarmila Radová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Pavelka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Státní dluhopisy pro domácnosti a neziskové subjekty
Kateřina Knížková -
Spořící státní dluhopisy ČR
Jan Brewczynski -
Netradiční emise státních dluhopisů a jejich význam
Tereza Bilíková -
Státní dluhopisy ve vybraných evropských zemích
Dalibor Wachtarczyk -
Analýza trhu s českými státními dluhopisy
Lucie Bubeníčková -
Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care
Adrian Hutyra -
Vztah výše prémií akvizic (Acquisition Premium) a klíčových ekonomických ukazatelů.
Richard Schmied -
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri